tirsdag den 21. februar 2012

Alle elsker glatte ben

Hvem kan ikke lide bløde nybarberede ben?.. Bort set fra biologilærere måske. Jeg elsker glatte ben, men er desværre født med en dybt elendig hud, som går amok hver gang jeg barberer dem. Og jeg har prøvet mange ting for, at det ikke skal gå galt, men intet har virket indtil videre. På trods af udslæt, sår og knopper, får jeg cirka hvert halve år en uimodståelig trang til at forsøge igen. Og det gør jeg så, altid uden held. Da jeg var ved at falde i søvn på sofaen i kedsomhed forleden, tænkte jeg: nu skal det da lige prøves igen. Så nu sidder jeg med barberede ben og venter på reaktionen. Indtil videre lader det til at gå godt og jeg har måske fundet løsningen på at holde mine ben pæne og hårløse.
En anden dag, da jeg kedede mig ganske håbløst, fandt jeg på at lave en bodyscrub. Jeg havde ikke så meget at gå ud fra, så jeg tog en kop sukker og blandede det med noget af min sæbe. Det blev til en velduftende masse som jeg ivrigt brugte i badet. Og hold da fast det gav en blød hud! Den scrub brugte jeg på mine ben efter barberingen i badet efterfulgt af en god bodylotion.
Det er et par dage siden, jeg lavede det første eksperiment på et halvt ben og der er endnu ikke kommet en dårlig reaktion. I dag blev eksperimentet på benene gjort færdigt og den næste uge vil vise om noget så simpelt som en bodyscrub kan  holde mine ben pæne. Jeg krydser fingre.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar