onsdag den 22. februar 2012

Chilifrø på vej

Jeg har lige fået en mail om at mine chilifrø er blevet sendt, så nu venter jeg spændt på at de kommer med posten. Den ene sort jeg havde bestilt var: twilight, en rigtig flot sort, som har en masse små chili i forskellige farver fra lilla til grøn og rød. Den anden sort var szechuan, der har det klassiske look med de lange røde chili.
Det bliver virkelig spændende at se hvordan projektet kommer til at gå. Jeg har aldrig dyrket chili før. Faktisk har jeg aldrig dyrket noget før. Jeg har ikke haft en have siden jeg var barn og når man bor oppe i højderne, så er det lidt svært at finde plads. Men dette år skal altanen udnyttes.

2 kommentarer:

  1. Altan, vindueskarm, drivhus eller gartneri ... chili er skønt og dyrke - og jeg er sikker på du vil få meget glæde af det og hobbyen udvikler sig :)

    Jeg vil glæde mig til at følge med fra tid til anden herinde.

    /Maria :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg tror også det bliver rigtigt underholdende og mange tak :)

      Slet