onsdag den 14. marts 2012

Liste over de døde

Jeg har måtte erkende at nogle af chilierne er gået til. De har fået en ekstra chance i nogle dage, men ser så triste ud, at det vidst er på tide at sortere dem fra. De planter, der er tilbage er indtil videre flotte og stærke og det ville nok også have været for voldsomt at have over tyve planter. Det er ikke den største katastrofe i de fleste tilfælde. Desværre var der kun to Starfish, som var spirret og de er gået til. Det er ærgeligt, men jeg må bare prøve igen til næste år. Der er også lidt tomt i Praire Fire afdelingen. Indtil for nyligt troede jeg kun, at der var en spire, men da jeg gravede lidt i jorden, var der to små mere. De to små ser dog ikke helt gode ud og jeg ved ikke om de holder. Twilight og Szechuan har haft stort udbytte og selvom nogle er døde, er der stadig en god portion tilbage. De to Lemon Drop, som er spirret har det godt og Black Pearl har klaret sig ganske fint. Forhåbentligt overlever de som er tilbage.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar