fredag den 6. april 2012

Lille update

Så blev det orchidéens tur til at blomstre. Det er dejligt, at det går på skift blandt planterne. Næste gang må det være chiliernes tur og de har det stadig godt, hvis du skulle være i tvivl. Bag orchidéen kan du se nogle af de nyeste spirer. Det er sjovt hvor stor forskel der er på de små spirer, det er meget tydeligt hvilken størrelse de forskellige kommer til at få.
Jeg vil snart smide billeder ind af Szechuan, de er nemlig ved at lave de første sideskud, så jeg er en meget stolt mor! Også selvom jeg slet ikke er kommet så langt, som dem af jer, der bruger kunstigt lys til jeres planter.
Der er meget få fra hold to, der mangler at spire, men desværre lader det til at Purple Tiger svigter mig i år. Ingen Purple Tiger har spirret endnu.

2 kommentarer:

  1. Jeg har heller ikke fået purple tiger til at spire desværre og nu har jeg brugt alle mine frø... Den skulle ellers være så flot.
    Det ser ellers godt ud!

    Hilsen Didde

    SvarSlet
  2. Det viste sig heldigvis i mit tilfælde, at de bare var lidt langsommere end de andre. Nu står det fatisk sådan til, at der kun er puple tiger tilbage af mit andet hold chili. Efter at de små spirer havde været alene en weekend, havde solen taget livet af dem. Puple tiger blev reddet af at spire lidt senere.

    SvarSlet