torsdag den 5. juli 2012

Besøg på Kennel



I dag var jeg ude for at se min lille hvalp for første gang. Hun er enormt nuttet og smuk! Man kan tydeligt se, at hun stadig er ved at lære, hvordan hun skal bruge sin lille småtykke krop, når hun hopper rundt på eventyr udenfor hulen.
Hun havde intet imod at blive løftet op og blive nusset, men hun synes det er lidt mere spændende at snuse til de forskellige ting udenfor eller få en tår mælk hos mor.

Moderen er også smuk og har et venligt sind. Hendes pels er kraftig og tyk og hun var meget snaksagelig og ville gerne vise hvalpene frem.

Jeg leder stadig efter et godt navn til hende og er begyndt at overveje om hun skal hedde "Saga".




2 kommentarer:

  1. Supernuttet! Hvad med Chili? Det hedder min brors hund :)

    SvarSlet
    Svar
    1. En af mine venner har en datter, som hedder Chili, så det er desværre optaget. Men jeg har fundet et navn, som bliver afsløret i næste indlæg :)

      Slet