mandag den 3. september 2012

Hurtigt og gratis brændeskur

Nu da det er efterår, er det på tide at tænke på opvarmningen af huset i de kolde måneder. Men før jeg kan skaffe brænde, så er det nødvendigt med et sted at opbevare det. Søndag eftermiddag kom mine svigerforældre forbi med 4 europaller til mig og af dem har jeg fået bygget et simpelt opbevaringssted til brænde. Det er hverken stort, specielt holdbart eller kønt, men det fungerer fint nok til mig og det har ikke kostet mig andet end noget skruer.


Pallerne er placeret så der er en hældning på taget, der hjælper med at lede regn væk. Jeg har brugt noget tykt og klart plast til tag og side. Skuret står både i læ af hus, hegn og træer og kan dækkes helt af med en pressening hvis det bliver nødvendigt. Før jeg får brænde at komme i, fungerer det som en garage til min cykeltrailer.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar