fredag den 23. marts 2012

Overraskelse i postkassen!

Det er anden dag i mit rygestop og dermed burde det ikke være muligt at have en god dag. Der tog jeg godt nok fejl!
Det var tid til at befri postkassen for reklamer og se om der var kommet en pakke. Til min store overraskelse var der ikke en pakke, men to. Begge var til mig. Da jeg havde stået forvirret i noget tid, vandrede jeg op ad trapperne og tilbage til min lejlighed. Første pakke jeg åbnede, var den jeg havde forventet, de chilifrø jeg havde bestilt. Pakke nummer to bliver åbnet og der falder også poser med frø ud. Det første jeg tænker er, at der må have været sket en fejl. Men så opdager jeg at der står www.avrshop.dk på. Det var der jeg bestilte mine første frø fra. Stadig rundt på gulvet læser jeg brevet, som er med. Det er ejeren af www.avrshop.dk, der skriver at han har set min blog og læst om mine problemer med mine chili og derfor har sendt nogle frø til mig. Det havde jeg slet ikke forventet. Det er nu anden gang, at der er nogen, der har været så gavmild at give mig frø. Stor tak herfra!
I pakken lå altså disse frø: Dolcini (små peberfrugter), Aurora (chili) og Explosive Ember (chili). Men den gode historie stopper ikke her. Jeg har nemlig i noget tid prøvet at få fat i Explosive Ember uden held. At få en uventet pakke er enormt dejligt, men at få en uventet pakke med noget, man har ledt efter, det kan kun være god karma.
Mange hilsner til www.avrshop.dk herfra!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar