lørdag den 30. juni 2012

Indkøb til hundehvalp

Når jeg flytter på landet skal jeg have en hund. Da det er første gang jeg får hund, er der en del ting der skal købes og undersøges. De ting jeg har købt indtil videre er:

  • Madskål og vandskål
  • Tæppe
  • Bold
  • Legetov
  • Godbidtaske
  • Halsbånd og line
  • Hømhøm-poser
  • Tyggestænger
  • 5 kg tørkost

Alt undtaget tørkosten er købt i Petworld, som jeg er medlem af og derfor får 4% rabat. Det eneste jeg nu mangler at have klar er et hundetegn, men jeg har ikke helt afgjort hvilket navn min hvalp skal have.

Her er et billed af min tævehvalp som hun så ud for en uge siden, da hun var tre uger gammel. Jeg overvejer at kalde hende Zoey.
Hun er en Australian Shepherd i farven "Blue Merle" med stamtavle. Jeg kan slet ikke beskrive hvor meget jeg glæder til at få hende hjem! Jeg kommer til at få en masse at se til og jeg er sikker på, at det det bliver både sjovt og hyggeligt med en lille spilopmager i det nye hus.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar